Friday, September 24, 2010

SULAH, BOTAK, GONDOL

Macam kenal je yg sulah ni, hehehe



Yg botak ni pun macam kenal juga, hahaha



Ni bukit yg gondol ni bukan kerja aku, aku tak tau...tu kena tanya yb kita
kalau mereka juga tak tau, baik berenti jadi yb



SULAH: Di rujuk kepada kepala sebelah depan yang kekurangan rambut, macam rambut saya, tapi masih ada rambut sikit-sikit.

BOTAK:Dirujuk kepada kepala yang tak ada langsung rambut samada sengaja dicukur atau memang tak tumbuh-tumbuh dah macam.......... op jangan mengata orang, tak baik.

GONDOL: Saya ingin merujuk kepada cerita ini.

Pagi tadi saya bersiar-siar disekitar jerantut, melawat kawasan. Maklumlah Puasa dulu tak berkesempatan nak melawat. Saya ke arah Jengka. Sepanjang perjalanan, kiri kanan jalan terdapat bangunan baru jalan ke feri, tapi bukan melayu punya. Bila melepasi Spg. P.Piol, saya lihat di kiri jalan berhampiran dgn ladang sawit, atas bukit saya tengok ada kesan bukit tu kena cukur. Dah hampir gondol.......(klik sini hehehe!)

1 comment:

IBU PUSPITA said...


Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI